11/11/2016

I have a tendency to laugh at all the wrong moments



Da série o Spotify é o meu melhor amigo



The Wine We Drink - Drew Holcomb and The Neighbors 




I have a tendency to laugh at all the wrong moments.
Sometimes I forget the words to my own song.
I'm not the silent type or an exit sign or a yellow brick road.
You are the one thing that I know.

It's in the wine we drink, dirty dishes in the kitchen sink,
and the lights go out til the sun comes up; we are not alone.
It's in the miles we drive, never having to say goodbye
to the things we tell each other without saying a word.
You are the one thing that I know.

There's a beauty that we never know what the future holds.
Beneath the surface we are the calm, we are the storm.
I'm not sunset or a hurricane or a Vincent Van Gogh.
You are the one thing that I know.

4 comentários:

  1. Eu sei, eu sei...
    "There's a beauty that we never know what the future holds."

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Verdade.
      E eu que via o meu a ficar tão negro, começo a ver umas nesgas de luz a romper na escuridão.
      Life is good. :)

      Eliminar
  2. melhor coisinha que já me aconteceu...

    ResponderEliminar
  3. Não conhecia este tema mas adorei!
    Felizes aqueles que conseguem sentir a última estrofe :)

    ResponderEliminar