13/12/2012

Give it to me straight

Monster - Arielle


Give it to me straight
Will you love me
Will you leave me alone
Give it to me straight
Are we making a hotel
Or a home
Here's a fact you don't know me
Here's the truth you never will
You just want the meal
Honey you don't wanna foot the bill
But that's okay cuz

My heart's a muscle
And I, I give it exercise
I make it stronger so that I can take it
When it breaks and
The world is always spinning
The river always runs
You think I'm crazy
But I think I'm entitled to some fun

But why would you be kind
If it seems proper to be a monster
And why would you be polite
You're an imposter

Give, give, give it to me straight
Will you love me
Will you leave me alone
Give it to me straight
Am I fire when ice is all you've ever known
Here's a fact you can't break me
Here's the truth you're gonna try, try


Well you can charm me and disarm me
I won't even ask you why

This is not a relationship
Its a struggle for control
Why be kind when you left behind
With this empty hole
With this hole, hole

How would you like your very own monster


Aqui há uns dias, a minha mana gémea emprestada (maravilhas da amizade), A Rapariga Assim-Assim, deixou no meu fb esta música. O que só vem provar o quanto ela me conhece. Na verdade, ligo pouco à letra, só me consigo concentrar no piano e na modulação da voz da moça, que é uma das formas como gosto de ouvir música.
Aqui fica, Arielle.

6 comentários:

  1. Só boa música que nos apresenta :P

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Que os blogues sirvam para estas trocas boas. ;)

      Eliminar
  2. O piano dá um toque simplesmente mágico às músicas :) Gosto muito!*

    ResponderEliminar
  3. A voz é bastante forte, gosto de vozes assim.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Verdade, tem ali qualquer coisa fora do comum que é boa de ouvir.

      Eliminar