14/05/2009

You came into my little world

20 Abril 2009

Hoje, não tenho vontade de escrever, hoje não há originalidade em nada que os meus dedos criem quando teclam apressadamente.

Hoje, corro as músicas que mais gosto, à procura daquele verso, daquela estrofe que já tem tudo dito.

Hoje, falar é excesso, o certo é fechar os olhos e sentir, deixar correr, deixar-me ir sem rumo nem destino, só porque foi bom demais tudo aquilo que descobri nos últimos dias...



Puppet_by_larafairie


You and I know
You and I try
You and I ran
Leaving old stories far behind

And it feels good
And it's so warm
Having those eyes
Playing with me, myself and I...
("Me, myself and I" - The Gift)

* * *

Maybe you want to talk about old questions
Right next to my ear
But I don't care about those silly things
Cause all I need is five minutes of everything
("Five minutes of everything" - The Gift)

* * *

You came into my world,
and when you kissed me,
you collapsed me forever
Into this world
when you held me,
We fought windmills together,
and you came into this world,
and you killed me.
Forever, means ever,
into this world.
("Pure" - The Gift)

Sem comentários:

Enviar um comentário